کتاب ذکر سلیمانی منتشر شد
کد خبر: 3944977
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
از سوی مدرسه دانشجویی حمد؛

کتاب ذکر سلیمانی منتشر شد

کتاب ذکر سلیمانی، حاصل تلاش نویسندگان مدرسه دانشجویی حمد از مجموعه مدارس دانشجویی دانشگاه تهران، منتشر شد.

به گزارش ایکنا، کتاب ذکر سلیمانی، حاصل تلاش نویسندگان مدرسه دانشجویی حمد از مجموعه مدارس دانشجویی دانشگاه تهران، منتشر شد. این کتاب، مجموعه‌ای مشتمل بر 94 داستانک است.

کتاب ذکر سلیمانی ابراز ارادتی به خون به ناحق ریخته شده شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر همراهانشان است. هدف چنین آثاری، تولید حجم مناسبی از ادبیات رجزخوانی در برابر دشمن و تعمیق روحیه شجاعت و تبدیل غمی کشنده به برنامه‌ای مؤثر در استکبارستیزی و ایجاد بصیرت است.

موضوع داستانک‌ها در این کتاب، متمرکز بر رخداد غم‌انگیز شهادت مظلومانه شهید سلیمانی و شهدای همراه است که مظلومانه ترور شدند.

لطف چنین اثری، ایجاد سهولت در الگوبرداری و تکثیر سریع ادبیات مقاومت است، به نحوی که هر کسی توان تولید چنین آثاری را داشت، فعال شود و ادبیات انقلاب اسلامی رونق بگیرد.

این کتاب به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی عرضه می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به صفحه اختصاصی کتاب ذکر سلیمانی در سایت انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت به نشانی http://quranahlebayt.com/?product=%d8%b0%da%a9%d8%b1-%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha