گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در گله‌دار + عکس
کد خبر: 3944871
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در گله‌دار + عکس

مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در کانون شهید مظاهری شهر گله‌دار استان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور جمعی از مسئولان و اقشارمختلف مردم، 11 دی ماه در کانون شهید مظاهری شهر گله‌دار استان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام گنجی، امام جمعه گله‌دار در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در سخنانی اظهار کرد: یادمان قهرمان پاسداشت ارزش‌هاست، آن هم پاسداشت شهیدی که یک عمر خدمت صادقانه کرد و فریادرس مظلومین بود. نیاز جامعه است که زندگی شهدایی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مطالعه کند و به نسل جوان انتقال دهد.

در ادامه مراسم سردار احمد کریم‌خانی، معاون سیاسی سپاه قدس با اشاره به جمله‌ای از سردار محبوب دلها «تا من زنده هستم هیچ کس حق ندارد در مورد من حرف بزند هر زمان که من در این دنیا نبودم راحت حرف بزنید»، گفت: تاریخ عاجز است از قضاوت این مرد بزرگ، سالها باید بگذرد تا بشر متوجه شود این سردار چه کارهای بزرگی انجام داده و چه خدماتی داشتند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی آنچه از خدا خواست، خدا بر او مقدور داشت و این نتیجه مزد خدمت خالصانه به خلق را می‌رساند. حاج قاسم هیچگاه مغرور نشد و در هرکاری، هرنتیجه‌ای که می‌گرفت از لطف و کرم خداوند می‌دانست.

معاون سیاسی سپاه قدس شاخص اصلی در مکتب سلیمانی را اخلاص دانست و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه کار را برای رضای خدا انجام می‌داد. همچنین از دیگر شاخص‌های مکتب سلیمانی می‌توان به ولایتمداری، انقلاب‌گری و مردم‌داری وی اشاره کرد.
 

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha