بیانیه المصطفی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 3944671
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

بیانیه المصطفی در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

جامعةالمصطفی العالمیه در نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، متن بیانیه جامعةالمصطفی العالمیه به مناسبت سالروز عروج ملکوتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (احزاب: ۲۳)

در بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸، داغی بزرگ بر دل‌ها نشست و سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه حاج ابومهدی المهندس و همراهانشان به تیر مکر معاندان حق و حقیقت، با عروجی ملکوتی به شهیدان پیوستند.

پس از این حادثه، مستکبران شادمان از کید رذیلانه، فریاد شادی بلند کردند، ولی رهبر استوار این انقلاب، آمران و عاملان این اقدام را به «انتقام سخت» وعده دادند.

ایران اسلامی و فرزندان انقلاب در تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها، شهر به شهر، جلوه‌هایی بی‌نظیر از دلدادگی به خط و مشی سردار شهید به نمایش گذاشتند و جهانیان را در بهت و حیرت عظیم فروبردند.

بی‌تردید، فرزندان این مرز و بوم، قهرمانانه، حرکت در راه حق و حقیقت و برپایی نظامی مبتنی بر «عقلانیت، عدالت و معنویت» را ادامه خواهند داد، به امید روزی که ریشه سلطه‌جویی و استکبار از سراسر گیتی برکنده شود.

جامعة‌المصطفی ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اعلام پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بر خروج هر چه سریع‌تر نیرو‌های بیگانه از منطقه تأکید می‌ورزد و اعلام می‌دارد که مشعل فروزان مقاومت با شهادت این سرداران درخشان‌تر شده و به یاری خداوند، این راه، که راه رهایی ملت‌های مظلوم و ستمدیده از چنگال قدرت‌های استکباری است، با قوت ادامه خواهد یافت.

جامعة‌المصطفی‌العالمیة

انتهای پیام
captcha