هزاران ختم قرآن کریم به یاد سردار دلها + فیلم
کد خبر: 3944650
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

هزاران ختم قرآن کریم به یاد سردار دلها + فیلم

پویش ملی هزاران ختم قرآن کریم که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به راه‌افتاده است تا 13 دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به تشکیل ستاد بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولیت سازمان دارالقرآن‌الکریم به‌عنوان کارگروه قرآنی این ستاد، سه عنوان ویژه‌برنامه به‌همین مناسبت از روز چهارشنبه سیزدهم آبان تا سالروز شهادت آن سردار عظیم‌الشأن و یاران باوفایش از سوی این کارگروه در حال اجرا است.

برنامه‌های مذکور شامل چله گفتمان‌سازی مکتب قرآنی حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با مشارکت استان‌ها در دو مرحله و پویش هزاران ختم قرآن‌کریم است که از 13 آبان تا سالروز شهادت حاج قاسم ادامه دارد.

برای پویش هزاران ختم قرآن‌کریم سامانه مربوطه در سایت تلاوت به نشانی www.telavat.ir فعال است که علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش ملی می‌توانند با انتخاب حزب و یا جزء مورد نظر در این طرح سهیم باشند. بر همین اساس تیزری برای این پویش تولید شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.


اجرای ویژه‌برنامه‌های فوق‌ نیز با مشارکت مستقیم ادارات امور قرآنی استان‌ها و با همیاری تمامی فعالان قرآنی به ویژه مؤسسات و خانه‌های قرآن است.

انتهای پیام
captcha