محفل قرآنی «مرد میدان» برگزار شد
کد خبر: 3944634
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

محفل قرآنی «مرد میدان» برگزار شد

محفل آنلاین قرآنی «مرد میدان» در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان باوفایش ، با تجلیل از دو خانواده شهید مدافع حرم؛ پدر شهید علی اصغر شیردل و همسر شهید سعید انصاری برگزار شد.

به گزارش ایکنا، محفل آنلاین قرآنی با عنوان «مرد میدان» عصر روز گذشته چهارشنبه، ۱۰ دی‌ماه، در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان باوفایش، با حضور سید حسین موسوی بلده، رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران، اساتید و پیشکسوتان قرآن کریم و ذاکرین اهل بیت(ع)، کلهری؛ شهردار منطقه ۵ و معاونین این منطقه برگزار شد.
 
در این برنامه آیاتی از کلام الله مجید توسط جعفر فردی، قاری بین‌المللی و همچنین وحید خزایی، قاری ممتاز کشور قرائت شد و در ادامه این برنامه شاهد اجرای همخوانی قرآن، شعرخوانی و سرود بودیم.
 
در بخش دیگر این برنامه سردار فیضی، فرمانده سپاه ناحیه قدس غرب تهران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سرادر دلها، شهید قاسم سلیمانی از رشادت‌های وی در صحنه نبرد با دشمنان اسلام و داعش سخن گفت و بر اهمیت حرکت ایشان در پیروزی جبهه مقاومت در  این سال‌ها در کشورهای منطقه و مبارزه موفق با داعش تأکید کرد.
 
پایان بخش این برنامه، مداحی با نوای حاج احمد نیکبختیان و تقدیر از دو خانواده شهید مدافع حرم؛ پدر شهید علی‎اصغر شیردل و همسر شهید سعید انصاری بودو سپس جلسه با دعای قرآنی استاد غلامرضا احمدی به پایان رسید.
 
محفل آنلاین قرآنی «مرد میدان» از سوی مجموعه معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری منطقه ۵ و شورای عالی قرآن شهرداری تهران با همکاری اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران و مؤسسه احسن الحدیث برگزار شد.
 
یادآور می‌شود دومین برنامه از این محفل شنبه، ۱۳ دی‌ماه، همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها از ساعت ۱۳ الی ۱۵ برگزار می‌شود که مراسم به صورت مجازی و از طریق نشانی اینستاگرام farhangi_۵ قابل مشاهده است.
 
انتهای پیام
captcha