برگزاری مسابقه پیامکی دلنوشته در رثای «مرد میدان»
کد خبر: 3944479
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳

برگزاری مسابقه پیامکی دلنوشته در رثای «مرد میدان»

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد در آستانه اولین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: موسسه قرآن و عترت بیت الامیر(ع) با همکاری روابط عمومی وزارت ارشاد، مسابقه پیامکی «مرد میدان» را برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه پیامکی دلنوشته در رثای «مرد میدان»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارشاد؛ همایون امیرزاده، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد در آستانه اولین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: مؤسسه قرآن و عترت بیت الامیر(ع) با همکاری این مرکز مسابقه پیامکی مرد میدان را برگزار می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه، نمایان ساختن رشادت‌های سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، ادامه داد: همه می‌دانیم ایشان چه جایگاهی در دل و جان ایرانیان و همه دوستداران خود دارند و حضور پر شور ملت ایران در مراسم وداع با ایشان، نشان داد که ایشان سردار دل‌ها هستند.
 
امیرزاده با اشاره به اینکه مسابقه پیامکی «مرد میدان» به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ۱۰ دی‌ماه دلنوشته‌های خود در رثای این شهید بزرگوار را به شماره پیامکی ۵۰۰۰۵۹۶۵۶۶ ارسال کنند. 
 
وی ادامه داد: داوری این مسابقه در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی از سوی داوران انجام و اسامی برگزیدگان ۱۳ دی اعلام می‌شود. به ۱۰ دلنوشته برتر جایزه ۵۰۰ هزار تومانی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود و این دلنوشته‌ها در قالب ویژه نامه‌ای به چاپ می‌رسد. 
 
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: این مسابقه همه ساله همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی مؤسسه قرآن و عترت بیت الامیر‌(ع) و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha