«شبه قاره» تأثیرات شهادت حاج قاسم را بررسی می‌کند
کد خبر: 3944472
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

«شبه قاره» تأثیرات شهادت حاج قاسم را بررسی می‌کند

در برنامه این هفته «شبه قاره» تأثیر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در افزایش ظهور جریان تکفیری در افغانستان و دیگر کشورهای منطقه بررسی می‌شود.

به گزارش ایکنا، در برنامه «شبه قاره» ضمن مروری بر تأثیر شهادت حاج قاسم در افزایش ظهور تروریست‌های تکفیری در افغانستان و دیگر کشورهای منطقه، دلایل اهمیت شهادت سردار سلیمانی برای وضعیت ژئوپلتیک آسیا و تأثیر آن بر وضعیت افغانستان، پاکستان و هند مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

بنا به این گزارش، این برنامه با نگاهی به اهداف آمریکا از این اقدام تروریستی به بررسی واکنش مردم شبه قاره نسبت به ترور شهید قاسم سلیمانی پرداخته و نگرانی‌های جهانی درباره متوسل شدن آمریکا به ترور و حملات پهپادی علیه شخصیت های عالی رتبه در جهان را بررسی خواهد کرد.

واکاوی تاثیر ترور حاج قاسم بر روند مذاکرات میان طالبان و آمریکا و علل خارج کردن تعداد زیادی از دیپلمات‎های آمریکایی از عراق توسط دولت آمریکا نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است.

«شبه قاره» به تهیه‌کنندگی حسین مهدیان و اجرای محمد جان حسین جمعه 12 دی ساعت 17:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 10:00 و 16:00 ، یکشنبه ساعت 00:05 بامداد، 07:00 و 18:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha