ولایت فقیه؛ اولین اصل در اندیشه سردار سلیمانی / وصیت‌نامه حاج قاسم در کتب درسی گنجانده شود
کد خبر: 3944419
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
سردار نقدی بیان کرد:

ولایت فقیه؛ اولین اصل در اندیشه سردار سلیمانی / وصیت‌نامه حاج قاسم در کتب درسی گنجانده شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه وصیت‌نامه سردار سلیمانی به روشنی شاخصه‌های مکتب سلیمانی را نشان می‌دهد، گفت: خلاصه و عصاره این وصیت‌نامه در یک کلمه، مسئله ولایت فقیه و تبعیت بی چون و چرا از ولی است.

سردار محمدرضا نقدی

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره ویژگی‌ها و مؤلفه‌های مکتب سلیمانی گفت: یک انسان فهیم و اسطوره‌ای سعی می‌کند تمام باورها، اعتقادات و اندیشه خود را برای نسل بعدی به ارث بگذارد و به آنها منتقل کند و اینها در وصیت‌نامه چنین انسانی متجلی است.

وی افزود: وصیت‌نامه سردار سلیمانی نیز به روشنی شاخصه‌های مکتب ایشان را نشان می‌دهد. این وصیت‌نامه مفصل است و حدود 20 سرفصل دارد اما خلاصه و عصاره آن در یک کلمه، مسئله ولایت فقیه و تبعیت بی چون و چرا از ولی است.

سردار نقدی اظهار کرد: شهید سلیمانی در این وصیت‌نامه به مخاطبان زیادی به غیر از پروردگار اشاره می‌کنند؛ مردم ایران، خط مقاومت و نیروهای انقلابی دنیا، خانواده، مردم کرمان، مراجع تقلید و .... ایشان به همه این مخاطبان تأکید می‌کنند که حمایت و پیروی از ولایت فقیه را مورد توجه قرار دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیان کرد: سردار سلیمانی وقتی از اصول حرف می‌زند ولایت فقیه اولین اصل است لذا تقاضای من از آموزش و پرورش و آموزش عالی این است که این وصیت‌نامه را جزو کتاب‌ها و واحدهای درسی قرار دهند تا نسل جوان به خوبی با اندیشه و راه شهید سلیمانی آشنا شود.

انتهای پیام
captcha