امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۲ مدرسه خیّرساز در مناطق عشایری لرستان
کد خبر: 3944372
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۲ مدرسه خیّرساز در مناطق عشایری لرستان

یک باب مدرسه ۹ کلاسه در شهرستان ازنا و ۱۱ باب مدرسه یک کلاسه کانکسی در مناطق عشایری لرستان به همت مدیر بنیاد علمی و آموزشی قلم چی، ساخته می‌شود.

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۲ مدرسه در مناطق عشایری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، تفاهم‌نامه ساخت ۱۲ مدرسه در مناطق عشایری لرستان طی جلسه‌ای با حضور رضوی، رئیس مجمع خیرین، غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس و نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان و کاظم قلم‌چی، مدیر بنیاد علمی و آموزشی قلم چی منعقد شد.

غفوری‌نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در این جلسه با اشاره به امضای تفاهم‌نامه و تکمیل مدرسه ۹ کلاسه شهرستان ازنا با مشارکت خیر مدرسه‌ساز، گفت: ۱۱ باب مدرسه یک کلاسه کانکسی نیز به جهت استفاده دانش‌آموزان منطقه عشایری استان به همت آقای قلم‌چی تهیه و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مضاف بر ساخت ۱۲ مدرسه مذکور، به‌زودی یک مدرسه شش کلاسه نیمه کاره در شهرستان خرم‌آباد با همکاری این خیّر مدرسه‌ساز تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

در ادامه کاظم قلم‌چی، مدیر بنیاد علمی و آموزشی قلم چی ضمن تشکر از حضور مدیران استانی، اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین و آموزش و پرورش استان ضمن همدلی که دارند در اجرای برنامه‌های کشور همیشه رتبه خوب و عالی را کسب کرده‌اند.

وی با تقدیر از پیگیری و تلاش مسئولان در نوسازی مدارس لرستان در راستای تکمیل مدارس تعهد شده بنیاد و تحویل آنها به دانش‌آموزان مناطق، نسبت به انجام تعهدات ساخت مدارس در مناطق عشایری لرستان در اسرع وقت قول مساعد داد.

انتهای پیام
captcha