محتواهای تولیدی در فضای مجازی با محوریت 3 شهید تقدیر و حمایت می‌شوند
کد خبر: 3944366
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

محتواهای تولیدی در فضای مجازی با محوریت 3 شهید تقدیر و حمایت می‌شوند

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از برترین تولیدات و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و محسن فخری‌زاده تقدیر می‌کند.

محتواهای تولیدی در فضای مجازی با محوریت 3 شهید تقدیر و حمایت می‌شوندبه گزارش ایکنا، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی اعلام کرد: از برترین تولیدات و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع ابعاد مختلف زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید دکتر محسن فخری‌زاده تقدیر می‌کند.

موضوعاتی که آثار تولیدی با محور آنها مورد حمایت قرار می‌گیرد شامل؛ «نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دکتر فخری‌زاده در تحقق تمدن نوین اسلامی»، «نقش و جایگاه سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دکتر فخری‌زاده در آرامش و ثبات جهان اسلام و منطقه خاورمیانه» و «معرفی سبک زندگی، حسن خلق و اخلاق کریمانه سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و دکتر فخری‌زاده به مردم سراسر جهان» است.

همچنین این مرکز از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور با هشتگ‌های #سرداران_مقاومت، #مردـاخلاق و #مردـمیدان، فعالیت مؤثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهد داد.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را مستقیم و بدون محدودیت در پیام رسانه بله به نشانی https://ble.ir/join/ODc1MzI3Nz بارگذاری کنند. علاقه‌مندان برای ارسال محتواهای بازنشری لازم است کیفیت، تکراری نبودن و حرفه‌ای بودن را مدنظر قرار داده و حداکثر روزانه پنج محتوای بازنشری را در گروه مذکور به اشتراک بگذارند. لازم است ارسال محتواهای تولیدی و بازنشری در گروه، حتماً به همراه یک توضیح شامل موضوع و نام و مشخصات مرجع تولید یا انتشار باشد.

مهلت مشارکت در این فراخوان و ارسال آثار از شنبه ۱۳ دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تا روز چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه مصادف با چلهمین روز شهادت دکتر محسن فخری‌زاده است.

یادآوری می‌شود، پیش از این مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با عنوان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کرد که در آذرماه با تصویب سازمان امور اداری و استخدامی عنوان این مرکز به مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تغییر کرد.

انتهای پیام
captcha