گرامیداشت سردار سلیمانی با برنامه‌ریزی مبتکرانه
کد خبر: 3944305
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
رحیمیان در گفت‌وگو با ایکنا خبر داد؛

گرامیداشت سردار سلیمانی با برنامه‌ریزی مبتکرانه

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران گقت: با وجود پاندمی کرونا، برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا با استفاده از فضای مجازی و ابتکاراتی در این حوزه مراسم بزرگداشت مناسبت‌های دی به ویژه اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی تا حد امکان گرامی داشته شود.

ماه دی در تاریخ انقلاب یادآور حماسه‌های بزرگی استجمال رحیمیان، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران در گفت‌وگو با ایکنا درباره برنامه‌های این نهاد به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: ماه دی در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور حماسه‌های بزرگی است؛ از قیام ۱۹ دی مردم قم در سال ۵۶ تا حماسه ۹ دی ۸۸، اما یکسالی است که روز دیگری از این ماه سرد زمستانی با شهادت سردار دل‌ها؛ حاج قاسم سلیمانی در حافظه این ملت ثبت شده است.  
 
وی افزود: ۱۳ دی و روز‌های پس از آن که حضور حماسی مردم در تشییع پیکر حاج قاسم و ابومهدی المهندس رقم خورد و حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد را شاهد بودیم، را نیز باید به آن اضافه کرد.
 
رحیمیان ادامه داد: ۹ تا ۱۹ دی دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» نامگذاری شده و برنامه‌های ویژ‌ه‌ای تدارک دیده شده است که سه‌شنبه، ویژه‌برنامه بزرگداشت این روز با سخنرانی سردار نقدی؛ معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سید نظام موسوی، نماینده مردم تهران بدون حضور جمعیت و به شکل مجازی در مسجد لولاگر تهران برگزار شد.
 
وی یادآور شد: هرچند پاندمی کرونا، فرصت برگزاری در خور شأن مراسم بزرگداشت این مناسبت‌ها به ویژه اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرفته، اما برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا با استفاده از فضای مجازی و ابتکاراتی در این حوزه، تا حد امکان این ایام گرامی داشته شود. البته باید یادآور شد، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دهه، از برخی بی‌مهری‌ها، تناقض در تصمیم‌گیری‌ها و ناهماهنگی‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری برخی مراسم‌ انتقاد کرده است.
انتهای پیام
captcha