پخش «من قاسم سلیمانی هستم» از شبکه سحر
کد خبر: 3944189
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
روایتی جدید از تشیع پیکر سردار دلها

پخش «من قاسم سلیمانی هستم» از شبکه سحر

«من قاسم سلیمانی هستم» عنوان مستندی به تهیه‌کنندگی امیرسینا سلیمی است که به زبان ترکی زوایای جدیدی از تشیع پیکر سردار دلها را تصویر می‌کند.

به گزارش ایکنا، مستند «من قاسم سلیمانی هستم» با نگاهی دیگر به تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف ایران از کانال آذری شبکه سحر پخش می‌شود.

این فیلم نگاهی نو و روایتی دیگرگونه از تشییع پیکر سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در شهرهای اهواز، مشهد، قم، تهران و کرمان دارد. این مستند 19 دقیقه‌ای با کارگردانی امیرسینا سلیمی ساخته شده است و زین العابدین تقی‌پور و وحید حسنی کار نگارش اثر را انجام داده‌اند.

بنا به این گزارش، دوربین مستند‌ساز در این کار همسفر با پیکر «سردار دلها» در شهرهای مختلف با مردم کوچه و خیابان هم کلام شده و می‌خوانند «رواق منظر چشم من آشیانه توست، کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست.»

مستند «من قاسم سلیمانی هستم» به تهیه‌کنندگی امیرسینا سلیمی جمعه 12 دی ساعت 16:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است. این مستند محصول مرکز بسیج سازمان صدا وسیما است و مدیریت دوبلاژ و زبانگردانی به زبان آذری آن را توحید یعقوب‌زاده انجام داده است.

انتهای پیام
captcha