ارائه خدمات در «سامانه امداد الکترونیک» به مددجویان اردبیلی
کد خبر: 3938799
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

ارائه خدمات در «سامانه امداد الکترونیک» به مددجویان اردبیلی

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل گفت: در پی محدودیت‌های ایجاد شده در ادارات و تعطیلات کرونایی، خانوار تحت حمایت می‌توانند از طریق «سامانه امداد الکترونیک» خدمات دریافت کنند.

ارائه خدمات در «سامانه امداد الکترونیک» به مددجویان اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی غفاری، مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل، ۱۲ آذرماه، با اشاره به اینکه به منظور تسریع در امور خانوار تحت حمایت در تعطیلات کرونایی، «سامانه امداد الکترونیک» در دسترس آن‌ها قرار دارد تا بتوانند به صورت غیرحضوری از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شوند، گفت: مددجویان می‌توانند با مراجعه به سایت «e.emdad.ir» در کمترین زمان ممکن خدمات لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مددجویان اردبیلی با مراجعه به این سایت باید درخواست‌های خود را ثبت کنند، افزود: پس از ثبت درخواست، مددکاران کمیته امداد در اسرع وقت درصدد پاسخگویی به امور خانوار تحت حمایت خواهند بود.

غفاری با اشاره به اینکه تمامی شهرستان‌های تابع استان اردبیل دارای قابلیت استفاده از خدمات سامانه اینترنتی درخواست‌دهی خانوار تحت حمایت هستند، اظهار کرد: با به کارگیری این سامانه به دنبال تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به امور فقرا و اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه امدادگران این نهاد به طور مستمر در حال رصد درخواست‌های مددجویان هستند، گفت: براساس شیوه‌نامه و دستورالعمل‌ها به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت پاسخ داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مددجویان اردبیلی می‌توانند با استفاده از امکانات خود، دولت الکترونیک، دفاتر پیشخوان و سایر درگاه‌های اینترنتی درخواست‌ها و مشکلات‌شان را در «سامانه امداد الکترونیک» به ثبت رسانند، اخاطر نشان کرد: پس از ثبت درخواست، امدادگران و مددکاران کمیته امداد استان اردبیل نوع درخواست و مشکلات مددجویان را رصد کرده و اقدامات لازم را به انجام خواهند رساند.

غفاری با بیان اینکه در سامانه اینترنتی درخواست‌دهی، خانوار تحت حمایت می‌توانند مشکلات خود در زمینه‌های خدمات مسکن، هزینه‌های درمانی، خدمات مشاوره، کمک‌هزینه‌های ازدواج، خدمات فرهنگی، دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی و حمایت‌های خاص را بدون مراجعه حضوری مطرح کنند، گفت: مراحل ارسال درخواست و دریافت پاسخ به سهولت در سامانه اینترنتی درخواست‌دهی صورت می‌گیرد که مددجویان به سادگی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار مددجویان اردبیلی قرار دارد که با ارسال پیام کوتاه می‌توانند مشکلات خود را به اطلاع امدادگران برسانند، تصریح کرد: کمیته امداد استان اردبیل درصدد است با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی، رفع مشکلات خانوار تحت حمایت را سرعت بخشیده و خدمات کیفی‌تری را در این دوران خاص به مددجویان ارائه کند.

انتهای پیام
captcha