اجرای عملیات نظارت و پایش ۶۵ مؤسسه قرآنی در لرستان
کد خبر: 3938797
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

اجرای عملیات نظارت و پایش ۶۵ مؤسسه قرآنی در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به پایان ارزیابی و پایش مؤسسات قرآنی استان، افزود: نظارت بر 65 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارای مجوز در لرستان از سوی چهار گروه ارزیاب انجام گرفت.

اجرای عملیات نظارت و پایش ۶۵ مؤسسه قرآنی در لرستانمحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به پایان عملیات نظارت و پایش مؤسسات قرآنی لرستان، اظهار کرد: این طرح طی هفته جاری در راستای رصد وضعیت و ارزیابی توانایی‌ها و فعالیت‌های ۶۵ مؤسسه قرآنی لرستان دارای مجوز از   سازمان تبلیغات اسلامی، از سوی چهار گروه ارزیاب انجام گرفت.

وی با اشاره به مزایا و امتیازات رصد فعالیت‌های مؤسسات قرآنی، ادامه داد: اولین امتیاز نظارت بر عملکرد مؤسسات، شناخت نقاط قوت، ضعف، نیازها، کمبود‌ها و توزیع برنامه‌محور سرانه و بودجه قرآنی است این در حالی‌است که این نظارت و پایش مبنای رتبه‌بندی، حمایت از فعالیت مؤسسات و اعطای تسهیلات است. این مؤسسات قرآنی از لحاظ مکان مؤسسه، کیفیت و کمیت فعالیت‌های آموزشی، مشارکت در فعالیت‌های جهادی و غیره پایش و ارزیابی شدند.

لروند در ادامه از برگزاری سه دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآن در پاییز امسال، ویژه پرسنل و سربازان وظیفه نیروی انتظامی لرستان خبر داد و با اشاره به این‌که اين دوره‌ها در راستای ترويج و گسترش فرهنگ اصيل قرآنی بين نیروهای پایور و سرباز وظیفه نيروی انتظامی برگزار شد، گفت: تأمين آموزشیار روخوانی و روان‌خوانی قرآنی مورد نياز نیروی انتظامی لرستان از دیگر اهداف برگزاری این دوره بود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که در پايان هر دوره به شركت‌كنندگان گواهينامه اهدا می‌شود، افزود: دوره‌های تربیت مربی قرآنی نیروی انتظامی لرستان در سطوح مختلف با به‌کارگیری اساتید برجسته قرآنی، به‌طور مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha