تخصیص ۱۶ میلیاردتومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان
کد خبر: 3937538
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

تخصیص ۱۶ میلیاردتومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان خبر داد و گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبارات در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود.

تخصیص ۱۶ میلیاردتومان برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محسن رشیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، پنج‌شنبه ۶ آذر در جریان بازدید نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان از باغ موزه دفاع مقدس لرستان با اشاره به بهبود روند تکمیل سازه باغ موزه دفاع مقدس لرستان، اظهارکرد: ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در سال ۸۹ آغاز شد و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با ذکر این مطلب که برای تکمیل ۱۵ درصد باقیمانده باغ موزه دفاع مقدس لرستان ۲۵ میلیارد تومان بودجه نیاز است، تصریح کرد: با تلاش‌های مسئولان استان ۱۶ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس لرستان اختصاص یافته است با تخصیص این اعتبار در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز خواهیم بود این در حالی است که در کنار جاذبه‌های گردشگری باغ موزه دفاع مقدس نیز می تواند قابل توجه باشد.

درویشی، نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان نیز در جریان بازدید گفت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان اثر ماندگار برای به تصویر کشیدن و خدمات و تلاشهای مردم لرستان در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل کامل سازه باغ موزه دفاع مقدس لرستان، افزود: مصور کردن جلوه‌های ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه در حال و آینده است که این باغ موزه مکانی کامل برای بیان و ثبت خاطرات رزمندگان لرستان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha