طرح «کتابت قرآن» در زندان مرکزی یزد آغاز شد
کد خبر: 3935725
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
به مناسبت هفته کتاب؛

طرح «کتابت قرآن» در زندان مرکزی یزد آغاز شد

مدیر مدرسه قرآن «مشکات» زندان مرکزی یزد از آغاز طرح «کتابت قرآن» به همت مددجویان زندان مرکزی یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

طرح «کتابت قرآن» در زندان مرکزی یزد آغاز شدحجت‌الاسلام محمدمهدی گلوردی، مدیر مدرسه قرآن «مشکات» زندان مرکزی یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به طرح «کتابت قرآن کریم» در این زندان اظهار کرد: این  اقدام به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سوی دو مددجوی اندرزگاه قرآن زندان مرکزی یزد در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این طرح برگه‌هایی از قرآن کریم طراحی و تهیه شده و در اختیار دو نفر از مددجویان قرار گرفته تا نسبت به کتابت قرآن کریم اقدام کنند و هر صفحه‌ای به نام خود زندانی ثبت می‌شود.

گلوردی با اشاره به کتابت قرآن کریم به همت مددجویان اندرزگاه قرآنی زندان مرکزی یزد به مناسبت‌های مختلف گفت: تاکنون 10 کتابت قرآن به صورت گروه 50 نفره از مددجویان یا انفرادی صورت گرفته و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یازدهمین کتابت قرآن کریم آغاز شده است.

مسئول دارالقرآن زندان مرکزی یزد اظهار کرد: طرح کتابت قرآن کریم به لحاظ فرهنگی، هنری و مذهبی بودن بسیار ارزشمند است و با هدف انس گرفتن هرچه بیشتر زندانیان با کلام الهی در زندان مرکزی یزد انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha