دریافت بالاترین سطح استاندارد پروتکل‌های بهداشتی در آزمون ارزیابی حافظان قرآن
کد خبر: 3934605
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن خبر داد:

دریافت بالاترین سطح استاندارد پروتکل‌های بهداشتی در آزمون ارزیابی حافظان قرآن

مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن گفت: به اذعان ناظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری آزمون مرحله دوم ارزیابی حافظان قرآن، بالاترین سطح استاندارد پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا و فاصله‌گذاری به دست آورده است و این مژده را به همه حفاظ محترم می‌دهیم که این فرایند در تمام کشور جاری و ساری است.

محمد رمضانی‌فرد، مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الکریم، در گفت‌گو با ایکنا، با اشاره به اعتراضاتی که برخی از حفاظ نسبت به برگزاری آزمون مرحله دوم پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در شرایط شیوع داشتند و این اعتراضات را به ستاد ملی مبارزه با کرونا منتقل کرده بودند، گفت: صبح امروز با عنایات خدا، ناظر ستاد ملی مبارزه با کرونا از طریق وزارت بهداشت در محل آزمون در استان تهران حاضر شد. پس از مشاهده فراینده برگزاری آزمون و پروتکل‌هایی که در محل برگزاری رعایت می‌شد، بدون هیچ مشکلی گزارش مربوطه را تنظیم کردند.
 
وی افزود: به اذعان ناظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، سازمان دارالقرآن کریم که میزبان برگزاری این دوره از آزمون شده است، بالاترین سطح استاندارد‌های پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های لازم را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا و فاصله‌گذاری به دست آورد.

مدیرکل آموزش و سنجش حفظ قرآن سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه سازمان دارالقرآن کریم در این میزبانی و نظارت مستقیم موفق شد در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالاترین سطح از استاندارد‌ها را به دست بیاورد، گفت: این مژده را به همه حفاظ محترم می‌دهیم که این فرایند در تمام کشور جاری و ساری است و با توجه به ابلاغاتی که صورت‌گرفته هیچ مشکلی در زمینه شیوع کرونا در محل‌های برگزاری آزمون در سراسرکشور نداشته‌ایم و نخواهیم داشت.

رمضانی‌فرد تصریح کرد: اتفاقاتی که امروز در سازمان دارالقرآن کریم رخ داد و ناظر ستاد ملی کرونا در این محل حضور پیدا کرد، در اکثر نقاط برگزاری آزمون در استان‌ها اتفاق افتاده است و با نظارت کامل ناظرین ستاد ملی مبارزه با کرونا این آزمون در سراسر کشور برگزار شد. آزمون‌های بعدی ما روز جمعه این هفته در سراسر کشور به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام
captcha