طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3933839
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر» در یزد اجرا می‌شود

مسئول اداره برنامه‌ریزی قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم» با محوریت برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم در این استان خبر داد.

طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر» در یزد اجرایی می‌شودحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، مسئول اداره برنامه‌ریزی قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: طرح توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم «مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم» از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با مشارکت بنیاد تفسیر قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح قرآنی ویژه پرسنل سازمان تبليغات اسلامی، حوزه هنری، مديران مدارس صدرا، روحانيون مستقر، مبلغان و مبلغات، امامان محله و پايگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و همسران و فرزندان بالای 15 سال آنها برگزار خواهد شد.

رضایی سوره‌های مبارکه لقمان، فجر و محمد(ص) را محورهای این طرح دانست و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در آزمون‌های این طرح تا 27 آبان ماه جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه به همان میزان که افراد موفق به کسب امتیاز و جایزه از مرکز شوند، استان نیز جایزه اهدا خواهد کرد یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی www.mobasheran.org  و یا اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان‌ یزد مراجعه و یا با شماره تلفن 37252682 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha