۶۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد کرمان فاقد حامی هستند
کد خبر: 3930530
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

۶۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد کرمان فاقد حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد کرمان با بیان اینکه ۶۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته استان فاقد حامی هستند بر لزوم مشارکت خیران و حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از کمیته امداد استان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان امروز چهارشنبه، 30 مهرماه با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۴۹۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: حامیان خیر و نیکوکار در شش‌ماهه نخست امسال ۴۲ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و کالایی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ هزار و ۷۶۱ حامی خیر حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده‌ دارند، افزود: ۹۸ نفر از این حامیان خارج از کشور هستند.

مدیرکل کمیته امداد کرمان با بیان اینکه ۶۴۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان بدون حامی هستند از مردم خیر و نوع‌دوست استان کرمان خواست با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، تماس با شماره تلفن ۹۰۲۹۱۵۱۰۵۲ و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۴ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام تحت حمایت این نهاد حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha