اختتامیه هجدهمین دوره «تلاوت نور» در مسجد جامع غدیرخم + عکس
کد خبر: 3926880
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
11 مهرماه برگزار شد؛

اختتامیه هجدهمین دوره «تلاوت نور» در مسجد جامع غدیرخم + عکس

مراسم اختتامیه هجدهمین دوره طرح «تلاوت نور» (هر شب، تلاوت یک صفحه از قرآن کریم به خط عثمان طه) همراه با تجلیل از قاریان و مکبران نوجوان، در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم اختتامیه هجدهمین دوره طرح «تلاوت نور» (هر شب، تلاوت یک صفحه از قرآن کریم به خط عثمان طه) همراه با آغاز نوزدهمین دوره این طرح، 11 مهرماه مصادف با چهاردهم ماه صفر پس از اقامه مغرب و عشا در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد.

در این مراسم از قاریان و مکبران نوجوان این مسجد، قاریان محمدمهدی صالحی شهرابی، محمدجواد وظیفه و سیدصدرا مدنی و مکبران محمدامین باقری، امیرعلی باقری و محمدحسن روشن با حضور حجج اسلام مجدهاشمی و سیدابراهیم هاشمیان با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

یادآور می‌شود، طرح «تلاوت نور» به پیشنهاد حجت‌الاسلام‌‌و‌المسلمین سیدجلال مجدهاشمی، امام جماعت مسجد جامع غدیرخم از شب ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1368، هر شب بین الصلاتین به یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی، در مسجد جامع غدیرخم در حال برگزاری است. در این طرح هر شب، یک صفحه از قرآن کریم به خط عثمان طه به‌صورت جمعی تلاوت و به روح مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هدیه می‌شود.
 

مهسا اسفندیاری
انتهای پیام
captcha