تشییع پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس در لرستان
کد خبر: 3926124
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

تشییع پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس در لرستان

پیکر مطهر محمدعلی مشهودی رزمنده دوران دفاع مقدس استان لرستان که دوشنبه، هفتم مهرماه پدارفانی را وداع گفت عصر امروز در خرم‎آباد تشییع می‎شود.

تشییع پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدعلی مشهودی، از یادگاران دوران دفاع مقدس و برادر شهید والامقام رجبعلی مشهودی و پدر مرحوم حجت‌الاسلام احمدعلی مشهودی دار فانی را وداع گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین این رزمنده لرستانی دوران دفاع مقدس، با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی امروز سه‎شنبه، هشتم مهر ساعت 15 از درب غسالخانه صالحین به‌ طرف قبرستان صالحین پایین‌تر از قطعه هنرمندان برگزار می‌شود و به‌دلیل شیوع ویروس کرونا مجلس در همان‌جا ختم می‌شود.

این سردار سرافراز وطن سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و در دفاع از وطن جانانه ایستاد و در این راه سه برادر شهیدش (رجبعلی و محمدقلی مشهودی و علیجان بیرانوند) را تقدیم انقلاب کرد.

وی از بنیانگذاران کمیته انقلاب بود که با آغاز جنگ تحمیلی به ندای امام راحل(ره) لبیک گفت و عازم جبهه‌های نبرد شد و در دوران هشت سال دفاع مقدس در عملیات‌های مختلفی حضور داشت و در این راه ادای تکلیف کرد. وی سرانجام طی یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

یادآور می‏‌شود، تاریخ شفاهی زنده‌یاد محمدعلی مشهودی با عنوان «نخستین سرباز» با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha