ابتلای 307 مددجوی کمیته امداد لرستان به کرونا / 65 نفر فوت کردند
کد خبر: 3923060
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

ابتلای 307 مددجوی کمیته امداد لرستان به کرونا / 65 نفر فوت کردند

معاون کمیته امداد لرستان گفت: تاکنون 307 نفر از مددجویان تحت‌حمایت این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که 242 نفر از آن‌ها بهبود یافته و متأسفانه 65 نفر از آن‌ها فوت کرده‌اند.

ابتلای 307 مددجوی کمیته امداد لرستان به کرونا / 65 نفر فوت کردندبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لرستان، فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان، دوشنبه، 24 شهریور در تشریح فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت‌حمایت این نهاد حمایتی در شرایط کرونایی، گفت: تاکنون 307 نفر از مددجویان تحت‌حمایت این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که 242 نفر از آن‌ها بهبود یافته و متأسفانه 65 نفر از آن‌ها فوت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: به خانوار‌های آن دسته از مددجویانی که بر اساس پُروتکل‌های وزارت بهداشت براثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشته‌اند، مساعدت‌هایی تعلق می‌گیرد که اگر فرد فوت‌شده سرپرست خانوار باشد مبلغ 10 میلیون تومان و اگر عضو خانواده بوده پنج میلیون تومان از سوی کمیته امداد به‌حساب خانواده این افراد واریز می‌شود.

فولادی اضافه کرد: کمیته امداد در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا به خانوار‌های تحت حمایت خود بسته‌های بهداشتی شامل: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده اعطا کرده و یا مبالغی بین 100 هزار تومان تا 250 هزار تومان به‌ویژه به آن دسته از مددجویانی که بیماری زمینه‌ای و خطرناک، صعب‌العلاج و سالمند هستند واریز کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در خصوص تسهیلات کمیته امداد به مددجویانی که بیماری‌های صعب‌العلاج دارند، گفت: بیماران خاص، صعب‌العلاج، زمین‌گیر و سالمندان علاوه‌بر اعطای تسهیلات در خصوص کرونا در اولویت تمام برنامه‌های ما هستند.

انتهای پیام
captcha