پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در لرستان
کد خبر: 3922568
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در لرستان

مدیرکل تعاون لرستان سهم لرستان از تسهیلات حمایتی آسیب‌دیده از کرونا را مبلغ 696 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون یکصد میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان یکشنبه، 23 شهریور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان  لرستان، سهم لرستان را از تسهیلات حمایتی آسیب‌دیده از کرونا را مبلغ 696 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی روند پرداخت شتاب بیشتری گرفته که تاکنون 26 هزار و 140 پرونده با مبلغ 259 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 32 هزار و 409 نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند.

وی به تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان و کسب کارهای آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و ادامه داد: از تعداد معرفی‌شدگان این طرح‌ها به بانک‌های عامل تاکنون مبلغ 111 میلیارد تومان به 13 هزار 9 پرونده با اشتغال 14 هزار و 792 نفر پرداخت شده است .

آشتاب مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا را تا پایان شهریورماه سال‌جاری عنوان کرد و گفت: بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا که فاقد بیمه و کد کارگاهی هستند تا پایان شهریورماه جاری فرصت دارند تا در سامانه کارا تقاضای خود را ثبت نمایند.

وی در ادامه به تسهیلات پرداخت شده از محل اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود: مبلغ 227 میلیارد تومان به تعداد یک‌هزار و 251 طرح با 5 هزار و 44 فرصت شغلی جدید تاکنون به متاقضیان از سوی بانک‌های عامل استان لرستان پرداخت و عقد قراداد شده است.

انتهای پیام
captcha