برگزاری دوره تخصصی «تعلیم و تربیت استعدادهای قرآنی»
کد خبر: 3922379
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

برگزاری دوره تخصصی «تعلیم و تربیت استعدادهای قرآنی»

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان‌‌ از برگزاری دوره تخصصی تعلیم و تربیت استعدادهای قرآنی در استان خبر داد.

برگزاری دوره تخصصی «تعلیم و تربیت استعدادهای قرآنی» در لرستانمحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان‌‌ در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری دوره تخصصی تعلیم و تربیت استعدادهای قرآنی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر این دوره تخصصی قرآن در استان لرستان در حال برگزاری است و فراخوان جدید برای برگزاری مجدد این دوره تربیت معلم قرآن به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره تخصصی باید پس‌از ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون ورودی می‎توانند در دوره شرکت کنند.

لروند اجرای طرح تربیت معلم «انس کودکان با قرآن»، پیش‌دبستانی، سبک زندگی قرآنی، دوره تخصصی تعلیم و تربیت استعدادهای قرآنی و مفاهیم و حفظ قرآن را از دوره‌های تربیت معلم قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برشمرد که طی امسال در مؤسسات قرآنی اجرا شده و یا در حال اجرا هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی استان ضمن ضعیف ارزیابی کردن وضعیت مالی ادارات و همچنین تبلیغات اسلامی جهت کمک و حمایت مؤسسات قرآنی، افزود: متأسفانه بسیاری از مؤسسات و خانه‌های قرآنی لرستان با مشکل مالی مواجه هستند و مدیران این مؤسسات به سختی توانسته‌اند مؤسسه را سرپا نگه دارند.

وی اضافه کرد: البته کروناویروس مزیت‌هایی هم برای مؤسسات قرآنی داشت و مؤسسات به ‌سمت اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در فضای مجازی و به‌صورت غیرحضوری سوق داده شدند.

انتهای پیام
captcha