مردم پیشوا در عزای حسینی به سوگ نشستند + عکس
کد خبر: 3918220
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

مردم پیشوا در عزای حسینی به سوگ نشستند + عکس

مراسم عزاداری دهه اول محرم‌الحرام در آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم عزاداری دهه اول محرم‌الحرام از ساعت 20 در صحن آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

در این مراسم که از پنجشنبه شب، 30 مردادماه آغاز شده است حجج اسلام ملک حسینی و فرجی سخنرانی می‌کنند و در ادامه ذاکران اهل بیت(ع) عباس حامدی و جعفر شیرازی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

همچنین حسینیه حضرت قاسم بن الحسن(ع) پیشوا واقع در خیابان وحید دستجردی، خیابان بهار با برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به مدت 10 شب در فضای باز مقابل این حسینیه میزبان عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله باقری، امام جمعه پیشوا و مدیحه‌سرایی حسین سیب سرخی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه است.


بازسازی ورود نمادین کاروان امام حسین(ع) به دشت کربلا


طی مراسمی ورود نمادین کاروان امام حسین(ع) به دشت کربلا با حضور پرشور مردم و محبان اهل بیت(ع)، 31 مردادماه در شهرستان پیشوا بازسازی شد.
 

ابوفیاض حیدری
انتهای پیام
captcha