همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در املش برگزار شد
کد خبر: 3917968
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در املش برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا از سوی اداره تبلیغات اسلامی املش، همایش «طلایه‌داران تبلیغ» با حضور جمعی از مبلّغان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) از سوی اداره تبلیغات اسلامی املش، همایش «طلایه‌داران تبلیغ» با حضور جمعی از مبلّغان، 30 مردادماه در سالن اجتماعات مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزیزی لاخانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی املش در این همایش با تسلیت ایام سوگواری محرم‌الحرام طی سخنانی، بیان کرد: عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در هیچ شرایطی تعطیل‌بردار نیست زیرا حیات اسلام به محرم و صفر است؛ همان‌طور که امام راحل فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. بنابراین، عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) را با قدرت و با مدیریت انجام خواهیم داد اما با رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی، امنیتی و انتظامی.

وی اظهار کرد: با توجه به تبلیغات سوء دشمنان اسلام مبنی بر دلسرد کردن هیئت‌های مذهبی و مردم در برگزاری مجالس عزای حسینی، به کوری چشم آنان تمامی هیئت‌ها، تکایا و مساجد شهرستان املش گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، مراسم عزاداری و شعائر حسینی را همراه با بصیرت انقلابی اقامه خواهیم کرد.

در این مراسم که امام جمعه و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان املش نیز حضور داشتند، تأکید شد مبلغان و روحانیون نسبت به توجیه هیئت‌ها نسبت به ثبت درخواست برگزاری مراسم در سامانه بیرق اقدام کنند و خود روحانیون نسبت به کمیت و کیفیت مراسم مذهبی در رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی نظارت داشته باشند.

الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha