سردار سلیمانی مبتکر مواکب حسینی/ فعالیت ۶۸ موکب لرستان
کد خبر: 3917105
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

سردار سلیمانی مبتکر مواکب حسینی/ فعالیت ۶۸ موکب لرستان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان از فعالیت ۶۸ موکب لرستان در محرم خبر داد و گفت: سردار سلیمانی موکب‌های اربعین حسینی را راه‌اندازی کرد.

سردار سلیمانی مبتکر مواکب حسینی/ فعالیت ۶۸ موکب لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات دوشنبه ۲۷ مرداد در جلسه هماهنگی فعالیت‌ موکب‌های استان لرستان، اظهارکرد: فعالیت تمام موکب‌های استان لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود

وی با ذکر این مطلب که در شرایط کنونی بدون تردید، ماهیت فعالیت مواکب در محرم و صفر تغییر می‌کند، ادامه داد: به جای طبخ و توزیع نذورات، توزیع محلول‌های بهداشتی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط موکب‌ها در دستور کار است.

حقی با یادآوری این مطلب که فعالیت موکب‌ها و هماهنگی این مواکب در اربعین حسینی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی است، ادامه داد: فعالیت یا عدم فعالیت موکب‌ها در اربعین حسینی تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است این در حالی است که در استان لرستان ۶۸ موکب فعالیت دارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده سپاه قدس، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار قاسم سلیمانی مبتکر موکب‌های اربعین بود و مواکب حسینی در اربعین را راه انداخت.

انتهای پیام
captcha