ابتلای ۳۰۰ کارمند بانک‌‌های لرستان به کرونا
کد خبر: 3917099
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

ابتلای ۳۰۰ کارمند بانک‌‌های لرستان به کرونا

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با تاکید بر اینکه کوچک بودن مکان بانک‌ها ابتلا به کرونا را تسریع کرده است، تصریح کرد: تاکنون ۳۰۰ نفر از کارمندان بانک‌های لرستان به کرونا مبتلا شدند.

ابتلای ۳۰۰ کارمند بانک‌ لرستان به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، بیژن مقدم، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان، دوشنبه ۲۷ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به ضدعفونی روزانه تجهیزات و اماکن بانک‌های لرستان، اظهار کرد: کار بانکی و لزوم پاسخگویی و انجام کارهای مشتریان بانکی، امری اجتناب ناپذیر است اما کوچک بودن فضای بانک‌ها و حضور مردم، زمینه ابتلای به کرونا را فراهم کرده است به طوری‌که تاکنون ۳۰۰ نفر از کارمندان شبکه بانکی لرستان به کرونا مبتلا شدند.

وی با ذکر این مطلب که آیین در مقاطعی مجبور به تعطیلی برخی شعب بانکی به دلیل ابتلای تمام کارکنان به کرونا شدیم، ادامه داد: تنها در شعب بانک ملی ۷۰ نفر از کارکنان بانک به کرونا مبتلا شدند.

مقدم با تاکید بر این‌که به دلیل پرداخت تسهیلات کرونا، بانک‌های عامل در لرستان روزهای شلوغی را سپری می‌کنند، گفت: محلول‌های ضدعفونی، ماسک و دستکش به میزان کافی بین بانک‌ها توزیع می‌شود اما فضای کوچک بانک استعداد حضور ویروس کرونا و ابتلای به آن را فراهم می‌کند چراکه به گفته کارشناسان امر درمان، زمانی که در فضای بسته تراکم جمعیت را داشته باشیم ابتلا به کرونا بیشتر می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: توصیه ما به مشتریان بانکی این است که برای حفظ سلامت خود و کارکنان شعب بانکی، در موارد ضروری به بانک‌ها مراجعه کنند و امور بانکی خود از طریق بانکداری الکترونیک انجام دهند.

انتهای پیام
captcha