اجرای نمایش «بودن یا نبودن، کرونا این است» در دورود
کد خبر: 3914568
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

اجرای نمایش «بودن یا نبودن، کرونا این است» در دورود

به‌مناسبت عید غدیر نمایش «بودن یا نبودن، کرونا این است» در سطح شهرستان دورود اجرا می‎شود.

اجرای نمایش «بودن یا نبودن، کرونا این است» در دورودبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر نمایش «بودن یا نودن، کرونا این است» به نویسندگی و کارگردانی حجت‌الله خادم در سطح شهرستان دورود اجرا می‎شود.

این نمایش به اهتمام هنرمندان حوزه نمایش شهرستان دورود و گروه نمایش پرچین با درونمایه هنر در راستای انتقال مفاهیم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تهیه شده است که در اواسط مردادماه در سطح خیابان‌ها و معابر شهرستان دورود به شیوه تئاتر روزنامه‌ای و در بازه زمانی پنج دقیقه‌ای و محدود اجراء می‌شود .

در این نمایش بازیگرانی همچون جمشید صالح‌نیا، علی‌رضا قاید، سید حامد موسوی، رضا بهمنی، محمد خادم و هومن اقبالی ایفای نقش می‌نمایند.

ضبط برنامه «سرزمین بلوط » در دورود

همچنین، اوایل هفته جاری اکیپ برنامه تلویزیونی «سرزمین بلوط» کاری از صدا و سیمای مرکز لرستان با حضور در مجتمع فرهنگی هنری مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود از استعدادهای هنری نوجوان این شهر فیلمبرداری کردند.

این برنامه در ژانر کودک و نوجوان و به‌منظور شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان و ایجاد نشاط و سرگرمی تهیه و ضبط می‎شود.

بنا بر این گزارش، سرزمین بلوط به تهیه‌کنندگی فرامرز شکاری و کارگردانی کورش شاملو همه روزه در دو نوبت صبح و عصر از شبکه افلاک صدا و سیمای مرکز لرستان به روی آنتن می‌رود .

انتهای پیام
captcha