برگزاری نشست‌های کتابخوانی با موضوع عید غدیر و قربان در لرستان
کد خبر: 3913038
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

برگزاری نشست‌های کتابخوانی با موضوع عید غدیر و قربان در لرستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از معرفی کتاب‌های مربوط به دهه امامت و ولایت در فضای مجازی، نشست‌های کتابخوانی با موضوع عید غدیر و قربان و برگزاری مسابقات نقاشی و دل‌نوشته به‌مناسبت دهه ولایت در استان خبرداد.

کفرشته طهماسبی، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامی‎داشت اعیاد قربان و غدیر در تشریح برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی لرستان در دهه ولایت و امامت، گفت: به‌مناسبت عید غدیرخم مسابقات الکترونیکی و مجازی کتابخوانی با موضوع دهه امامت و ولایت در سطح استان لرستان برگزار می‎شود.

وی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به‌صورت مجازی با موضوع امامت و ولایت را از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی لرستان در دهه ولایت و امامت برشمرد و افزود: معرفی متنی کتاب‌های مناسبتی از طریق پیام‌رسان‌های داخلی و اینستاگرام یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان لرستان است همچنین در پیام‌رسان‌های داخلی و اینستاگرام، قصه‌گویی تصویری و  صوتی کتابداران ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع دهه امامت و ولایت را خواهیم داشت.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان همچنین از معرفی کتاب‌های مربوط به دهه امامت و ولایت به‌صورت تصویری و صوتی در فضای مجازی، نشست‌های کتابخوانی با موضوع عید غدیر و قربان، نشست‌های کتابخوانی اقشار ویژه طلاب و…، برگزاری مسابقات نقاشی و دل‌نوشته در فضای مجازی با موضوع غدیر برای رده‌های سنی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

لازم به ذکر است، طبخ غذا و توزیع آن بین نیازمندان، برگزاری جشن‌های خیابانی، تکریم سادات کارمند، شعرخوانی و اجرای موسیقی در فضای مجازی، برگزاری مسابقه کتاب غدیر، نمایشگاه خوشنویسی آثار غدیر به شکل مجازی، نقالی حکایت غدیر توسط هنرمندان در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که در بنیاد غدیر لرستان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام
captcha