برگزاری آزمون مجازی سطح 3 طرح دانشجو متدبر قرآن
کد خبر: 3912635
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

برگزاری آزمون مجازی سطح 3 طرح دانشجو متدبر قرآن

آزمون مجازی سطح سه طرح دانشجو متدبر قرآن کریم با حضور 70 شرکت‌کننده از پنج استان کشور برگزار شد.

برگزاری آزمون مجازی سطح 3 طرح دانشجو متدبر قرآن

به گزارش ایکنا، دبیرخانه طرح دانشجومتدبر قرآن کریم اعلام کرد: آزمون مجازی سطح سه طرح دانشجومتدبر قرآن کریم با حضور 70 نفر از دانشجویان استان‌های مختلف برگزار شد.

براساس اعلام دبیرخانه طرح دانشجومتدبر قرآن کریم، این آزمون با حضور 70 نفر از راه‌یافتگان به این مرحله از طرح برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این مرحله دانشجویانی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، مرکزی، زنجان، همدان و قزوین بودند که اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به قبولی در آزمون سطح دو این دوره شده‌ و دوره مجازی سطح سه را زیر نظر استاد صدری گذرانده‌ بودند.

دوره آموزشی دانشجومتدبر قرآن کریم در چهار سطح با همکاری مؤسسه تدبر در کلام وحی و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور تدوین شده که دوره سطح یک آن به صورت حضوری در این استان‌ها و با حضور دانشجویان علاقه‌مند در پاییز سال گذشته و دوره سطح دو آن به صورت مجازی در زمستان 98 و بهار 99 برگزار شد.

قبول‌شدگان آزمون سطح سه، پس از گذراندن سطح چهار به عنوان مربی تدبر در قرآن کریم و با مدرک معتبر از جهاددانشگاهی و مؤسسه تدبر در کلام وحی می‌توانند در مساجد، کانون‌ها و دانشگاه‌ها فعالیت داشته باشند.

گسترش فرهنگ تدبر در قرآن در بین دانشجویان، افزایش میزان معرفت قرآنی در میان دانشجویان، فهم بیشتر قرآن در بین دانشجویان و انتقال آن، شناسایی دانشجویان علاقه‌مند به تدبر و حمایت از آنها، افزایش فعالیت‌های قرآنی در بین دانشجویان از جمله اهداف این طرح بوده است.

انتهای پیام
captcha