فعالیت‌ فرهنگی و بکارگیری ظرفیت عمومی از راه‌های مبارزه با مواد مخدر است
کد خبر: 3906820
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

فعالیت‌ فرهنگی و بکارگیری ظرفیت عمومی از راه‌های مبارزه با مواد مخدر است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه با ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های عمومی مردم می‌توان با گسترش مواد مخدر مبارزه کرد، گفت: وظایف برنامه‌ریزی‌شده این ستاد در میان دستگاه‌های مختلف تقسیم و نتایج به صورت عملی احصا شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، چهارم تیرماه در دیدار دبیر و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، از تلاش این مجموعه در راستای سلامت جامعه قدردانی و اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال آلوده کردن جوانان ما با انواع مواد مخدر هستند و فعالیت شما مبارزه با دشمنان است.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان در گسترش مواد مخدر در میان افراد جامعه، افزود: مسئله مواد مخدر جنبه جهانی دارد و مستکبران و قدرتمندان دنیا روی مسئله مواد مخدر سرمایه‌گذاری‌های هنگفت مالی کرده‌اند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دشمنان با گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه به دنبال رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود در کشورها هستند، اظهار کرد: نباید به کارهای صورت گرفته در این حوزه قانع شویم زیرا دشمنان هر روز شیوه‌ای جدید برای گسترش مواد مخدر ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام نکونام مبارزه با مواد مخدر در جامعه را نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها خواند و تصریح کرد: باید از دستگاه‌های مختلف در این حوزه مطالبه‌گری صورت بگیرد و همه نهادها برای مقابله با آسیب‌های ناشی از گسترش مواد مخدر همراه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مطالبه‌گری عمومی و فرهنگ‌سازی را در پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر مؤثر خواند و ادامه داد: اینکه محله خاصی در مصرف مواد مخدر مطرح می‌شود نشان از کم‌کاری در این حوزه است.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه با ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های عمومی مردم می‌توان با گسترش مواد مخدر مبارزه کرد، گفت: وظایف برنامه‌ریزی‌شده این ستاد در میان دستگاه‌های مختلف تقسیم و نتایج به صورت عملی احصا شود تا شاهد ریشه‌کنی این مسئله در جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha