حفاظت از انقلاب اسلامی حد و مرزی ندارد
کد خبر: 3906496
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

حفاظت از انقلاب اسلامی حد و مرزی ندارد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که پاسداران باید دائما و مستمراً خود را مخاطب این رسالت قرار دهند و این مسئله هیچ‌گونه حد و مرزی ندارد.

حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حد و مرزی نداردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، عباس نیکبخت، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) استان، امروز سوم تیرماه در دومین گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی با موضوع فرهنگ نهادی و سازمانی در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، گفت: ماموریت سپاه در تمام عرصه‌ها تعریف شده و باتوجه به شرایط و وضعیت جهانی تغییر می‌کند که این عرصه‌ها شامل دفاع سخت، نیمه سخت، نرم و عمق بخشی داخلی و خارجی است.

وی افزود: حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حد و مرزی ندارد و به خاطر رویکرد جهانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد همیشه مورد تهدید و تحریم از سوی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار است.

نیکبخت به علت دشمنی آمریکا و ایادی آن با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی چه در خارج و چه در داخل می‌خواهند این مفهوم را القاء نمایند که انقلاب تمام شده  و یک اتفاقی بوده که در 42 سال قبل رخ داده است اما مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می‌فرمایند: انقلاب یک امر مستمر، پویا و انقلاب زنده است و یکی از مهم‌ترین دلایل دشمنی آمریکا و استکبار جهانی زنده بودن انقلاب است و انقلاب اسلامی دائماً در حال نو شوندگی، شکوفایی، تحول و حرکت به سمت تکامل است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی افزود: محافظان و سربازان حفاظت از انقلاب اسلامی نباید محافظه کار و قائل به وضع موجود باشند زیرا انقلاب درحال تکامل و تحول است و دفاع از آن نیز نیاز به روزآمدی دفاعی، رزمی در تمام عرصه‌های موجود دارد.

وی با توجه به فرمایش فرمانده کل قوا، که در کشور اگر نهاد، سازمان یا دستگاه دولتی دچار خستگی، سستی و عدم کارآیی شود باید آن را به ستون مستحکم سپاه متصل نمود، گفت: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) باید حافظان انقلاب اسلامی خودعامل به همه خوبی بوده و خداشناس، خداباور، توکل، ولایت مداری، صداق استقامت و ... را داشته باشند تا موفق شوند.

انتهای پیام
captcha