شرکت ۶۸۳ لرستانی در طرح تفسیر کوتاه قرآن
کد خبر: 3902561
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

شرکت ۶۸۳ لرستانی در طرح تفسیر کوتاه قرآن

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان با اشاره به این‌که این استان رتبه ۱۲ کشور را در تعداد شرکت‌کنندگان در طرح تفسیر کوتاه قرآن دارد، گفت: ۶۸۳ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در این مسابقه شرکت کردند.

شرکت 683 لرستانی در طرح تفسیر کوتاه قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد کانون‌های مساجد استان، محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان امروز، 13 خردادماه در جمع خبرنگاران، گفت: طرح مسابقه تفسیر کوتاه شامل 30 مسابقه روزانه از آیات جزء هفتم قرآن‌ کریم است که محتوای آن در قالب اینفوتایپ، موشن‌گرافی و فایل pdf در 30 درس (هر روز یک درس) ارائه شده است.

وی با اشاره به این‌که این مسابقه در فضای مجازی ارائه شده است، افزود: 683 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان لرستان در این مسابقه شرکت کردند.

وی با بیان این‌که استان لرستان رتبه 12 کشور را در تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقه آنلاین داشته است، بیان کرد: سه لرستانی موفق به کسب مقام برتر کشوری شده‌اند.

ابدالی‌پور با بیان این‌که این مسابقه در فضای مجازی برگزار شده است، افزود: این مسابقه قرآنی به‌همت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به‌منظور نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های قرآنی مساجد برگزار شده است.

وی با بیان این‌که طرح تفسیر جزء هفتم قرآن‌ کریم از ابتدای ماه رمضان در سراسر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و استان آغاز شده است، اظهار کرد: توجه به معانی و پیام آیات در هنگام تلاوت قرآن‌ کریم، زمینه‌سازی تدبر و عمل به آیات الهی و ایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار تلاوت قرآن‌ کریم از اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی است.

انتهای پیام
captcha