شعار «القدس لنا» از مأذنه‌های بقاع متبرکه لرستان طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3900739
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

شعار «القدس لنا» از مأذنه‌های بقاع متبرکه لرستان طنین‌انداز می‌شود

مدیرکل اوقاف لرستان گفت: در آخرین جمعه از ماه رمضان، پس‌از سخنرانی مقام معظم رهبری، شعار «القدس لنا» از مأذنه‌های بقاع متبرکه لرستان طنین‌انداز می‌شود.

شعار «القدس لنا» از مأذنه‌های بقاع متبرکه لرستان طنین‌انداز می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز، دوم خرداد در جمع خبرنگاران، گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال ۵۸،  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌منظور حمایت از مردم فلسطین به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند.

وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون هر ساله این روز توسط مردم آزادی‌خواه به‌ویژه جهان اسلام و در رأس آن ایران اسلامی با برگزاری راهپیمایی عظیم و شکوهمند روز قدس، ضمن اعلام حمایت از مسلمانان فلسطینی، انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان‌خوار اعلام می‌کنند.

طباطبایی با بیان این‌که روز قدس، نماد حمایت مسلمانان از حقوق قانونی فلسطینیان بوده و به همین سبب همواره از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، به وضعیت کنونی جهان و کشور ناشی‌از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: این موضوع نباید عظمت روز قدس را تحت‌تأثیر خود قرار دهد.

وی با بیان این‌که اگر شرایط عادی بود راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کردیم؛ اما با توجه به شرایط خاصی که پیش آمده، می‌توان با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی برنامه‌های این روز را اجرا کرد و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در فضای مجازی تولید محتوا کنند، و مظلوم‌خواهی مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی با بیان این‌که روز قدس امسال، با یاد و نام علمدار آزادی قدس، سید الشهدای جبهه‌ی مقاومت، سردار سرفراز، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) پیوند خورده است، اضافه کرد: در همین راستا بقاع متبرکه  مساجد استان لرستان پس‌از سخنرانی رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت روز قدس فریاد کوبنده «الله‌اکبر» و «مرگ بر اسرائیل» را از بلندگوهای بقاع متبرکه استان پخش خواهند کرد.همچنین از صبح روز جمعه سرودهای انقلابی از بلندگوی این بقاع پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha