برای لغو تحریم‌ها با ایران همصدا هستیم
کد خبر: 3898337
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
دبیرکل شورای جهانی کلیساها:

برای لغو تحریم‌ها با ایران همصدا هستیم

دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها در ژنو در پاسخ به رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: برای لغو تحریم‌ها علیه مردم ایران با این کشور همراه و همصدا هستیم.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پیام ایوان ساکو، دبیرکل اجرایی شورای جهانی کلیساها در ژنو به ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آمده است:

«با سلام گرم از شورای جهانی کلیساها در ژنو؛

امید واثق دارم علیرغم ادامه چالش‌های ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا، شما و همکارانتان در انجام وظایف مهم خود موفق باشید.

از نامه صميمانه مورخ 20 آوریل شما بسیار سپاسگزارم و از اینکه برای من در مسئولیت دبيركل اجرايی شورای جهانی كليساها آرزوی موفقیت کرده‌اید بسیار قدردانی می‌کنم.

از اينكه توانستيم با دیگر سازمان‌های مسیحی در درخواست لغو تحریم‌ها علیه ایران و سایر کشورها که متحمل سختی‌های زیادی شده‌اند، همراه و همصدا شویم بسیار خرسندم. ما همچنان به دعاهای خود برای مردم ایران و برای برقراری عدالت و صلح برای تمام مردم منطقه ادامه می‌دهیم.

من یادآوری بسیار مثبت شما درباره رابطه‌ای که میان شورای جهانی کلیساها و مرکز گفت‌وگوی بین ادیان و فرهنگ‌ها در تهران توسعه یافته را تأیید و تكرار می‌كنم. این واقعیت که روند گفت‌وگوها برای ربع قرن شکوفا شده و رونق یافته است، به یقین دستاورد قابل توجهی در حوزه وسيع همکاری‌های دینی به شمار می‌رود. این ارتباطی است كه ما به جد به آن متعهد و منتظر برگزاری دور بعدی گفت‌وگوها هستیم. همکاران من و شما در این باره با يكديگر در ارتباط خواهند بود.»

انتهای پیام
captcha