تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» در قالب دوره‌های آموزشی ویژه کارمندان دولت
کد خبر: 3896254
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» در قالب دوره‌های آموزشی ویژه کارمندان دولت

استاندار لرستان در نشست شورای فرهنگ عمومی لرستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دوره‌های آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ویژه کارمندان دولت برگزار کند.

تبیین 《بیانیه گام دوم》 در قالب دوره های آموزشی ویژه کارمندان دولتبه گزارش ایکنا از لرستان، سید‌موسی خادمی، استاندار، در یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان که شامگاه یکشنبه، 14 اردیبهشت‌ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اعضای شورا برگزار شد، گفت: شورای فرهنگ عمومی باید نقاط قوت و آسیب‌های فرهنگی مبتلا به استان را شناسایی و جهت تقویت نقاط قوت و رفع آسیب‌ها برنامه‌ریزی کند.

وی تصریح کرد: در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ابتدا شناخت عمومی جامعه از ابعاد مختلف آن افزایش یافته و سپس در تبیین و تحقق شاخصه‌های مختلف بیانیه در سطح جامعه اقدام شود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی لرستان تأکید کرد: بیانیه گام دوم باید در قالب دوره‌های آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی تشریح شود و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز در شناساندن زوایای مختلف بیانه به دانشجویان و دانش‌آموزان اقدام کنند.

استاندار لرستان گفت: ما نیازمند این هستیم که در خصوص بیانیه گام دوم ابتدا به تغییر دانش، سپس بینش و در نهایت به تغییر رفتار دست یابیم و اینگونه می‌توان این سند راهبردی را در سطح جامعه عمومیت داد.

انتهای پیام
captcha