تلاوت مربیان و حافظان قرآن برخوار در کارگاه تولید ماسک
کد خبر: 3896161
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

تلاوت مربیان و حافظان قرآن برخوار در کارگاه تولید ماسک

مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار، مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم را به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در شرایط بحران کرونا؛ مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار همه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی را  تعطیل و محل دو طبقه مؤسسه را تا اطلاع ثانوی به کارگاه دوخت و مونتاژ ماسک تبدیل کرده است.

در این کارگاه  که روزانه بیش از 20 هزار ماسک بهداشتی به منظور مقابله با کرونا برای هموطنان تولید می‌شود، اعضای مؤسسه و قرآن‌آموزان در کنار گروه‌های جهادی شامل قرارگاه امیرالمومنین(ع)، ستاد نماز جمعه، خادمیاران رضوی، روحانیون و طلاب شهرستان، ستاد نماز جمعه، مرکز قرآنی دارالمهدی(عج) و گروه رستگاران، حوزه علمیه حضرت نرجس شهرستان دولت‌آباد، نیروهای خادم شهرداری دولت‌آباد، موکب یادمان شهدای شهرستان مشغول فعالیت هستند.

همچنین در ایام ماه مبارک رمضان، بانوان  جهادی در این کارگاه اقدام به برپایی مراسم جزء خوانی قرآن کریم در کنار تولید ماسک بهداشتی کرده‌اند. این مراسم جزء‌خوانی همه روزه در ماه مبارک رمضان ساعت 18 با حضور مربیان و حافظان قرآن کریم به صورت حضوری با تدابیر بهداشتی برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در جزء‌خوانی مجازی نیز می‌توانند به کانال ایتا به نشانی eitaa.com/mqdetelavat مراجعه یا با شماره 03145825555 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام
captcha