معاون دبیرکل حزب‌الله بر آمادگی محور مقاومت در برابر دشمن تأکید کرد
کد خبر: 3891504
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

معاون دبیرکل حزب‌الله بر آمادگی محور مقاومت در برابر دشمن تأکید کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بر آمادگی نیروهای مقاومت برای مقابله با دشمن تأکید کرد و گفت: مقاومت در آمادگی کامل به‌سر می‌برد، طوری که گویی جنگ همین فردا رخ می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ایرنا، شیخ نعیم قاسم دوشنبه شب در گفت وگو با شبکه خبری المنار افزود: در تجاوز ۱۱ آوریل ۱۹۹۶ به لبنان، جهان با رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به مقاومت همدست شد، اما پایداری محور مقاومت و «مثلث ارتش، ملت و مقاومت» و نیز همکاری بزرگ مردم به خروج ذلیلانه رژیم صهیونیستی از لبنان انجامید و حق مقاومت برای شلیک موشک در صورت تعرض به غیرنظامیان، به رسمیت شناخته شد.

وی همچنین از کادر پزشکی لبنان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و با بیان این که دولت در مقابله با کرونا عملکردی حرفه‌­ای داشته است، افزود: کرونا دشمن جهان به شمار می رود نه یک گروه خاص.

شیخ نعیم آمادگی حزب‌الله و توانمندی‌های درمانی و بهداشتی آن را برای همکاری با دولت در زمینه مقابله با کرونا اعلام و در عین حال خاطرنشان کرد که حزب‌الله خود را در قبال تصمیمات دولت برای مقابله با کرونا ملزم می‌داند.

وی همچنین گفت که دولت آمریکا عامل کمک کننده به انتشار ویروس کرونا است، چرا که با این موضوع به شیوه غیرانسانی در سطح داخلی و جهانی رفتار می‌کند.

مقام ارشد حزب‌الله تحریم‌های آمریکا علیه برخی کشورها و مانع تراشی واشنگتن در مسیر اقدامات آنها برای مقابله با ویروس کرونا و نیز سرقت لوازم پزشکی یک کشور اروپایی را به عنوان نمونه‌هایی از رفتار غیر انسانی این کشور برشمرد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان دوران پسا کرونا را متفاوت دانست و گفت: تفکری که مدعی رهبری آمریکا بر جهان است، افول خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha