تولید روزانه ۶ هزار ماسک توسط بانوان بسیجی پلدختر
کد خبر: 3890113
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

تولید روزانه ۶ هزار ماسک توسط بانوان بسیجی پلدختر

فرمانده سپاه پلدختر از تولید روزانه ۶ هزار ماسک توسط بانوان بسیجی این شهرستان و توزیع این ماسک‌ها بین مراکز درمانی و مناطق محروم خبر داد.

تولید روزانه 6 هزار ماسک توسط بانوان بسیجی پلدختربه گزارش ایکنا از لرستان، منصور کریمی، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر امروز چهارشنبه، 20 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: 25 نفر از بانوان بسیجی پلدختر با 10 دستگاه چرخ خیاطی در قرارگاه سردار شهید قاسم سلیمانی روزانه دو تا سه هزار ماسک تولید می‌کنند.

وی با بیان این‌که ما سه کارگاه داریم که روزانه شش هزار ماسک خانگی تولید می‌کنند، افزود: این ماسک‌ها بین مراکز درمانی و مناطق محروم توزیع می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر اضافه کرد: گندزدایی معابر و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی از دیگر اقدامات سپاه ناحیه پلدختر در راستای مقابله با کرونا است.

ارسال بیش از سه هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی به شهرهای لرستان

همچنین، حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان شامگاه سه‌شنبه، 19 فروردین‌ماه در مراسم توزیع سه هزار و 130 بسته مواد غذایی، بهداشتی و فرهنگی  در خرم‌آباد، گفت: این بسته‌ها به‌همت روحانیان ستاد فاطمیه استان و بنیاد مهدویت تهیه شده و بین 10 شهر از استان توزیع می‌شود.

وی ارزش این محموله را بیش‌ از 600 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: امیدوارم خیران با پیروی از امام زمان(عج) دستگیر محتاجان و نیازمندان باشند.

انتهای پیام
captcha