تعداد کرونایی‌های لرستان از ۹۰۰ نفر عبور کرد
کد خبر: 3889915
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

تعداد کرونایی‌های لرستان از ۹۰۰ نفر عبور کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش ۳۴ مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: آمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۹۲۳ و آمار متوفیان به رقم ۸۱ نفر رسیده است.

کرونایی‌های لرستان از ۹۰۰ نفر عبور کردبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ظهر امروز سه‌شنبه، ۱۹ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان و جان‌باختگان کرونایی در استان، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان ۲۸۳۰ نمونه از بیماران مشکوک به کووید ۱۹ در استان به آزمایشگاه مرجع ارسال شد که از این تعداد به ۲۶۰۳ نمونه پاسخ داده شده است، از جمع نمونه‌های پاسخ داده شده، ۹۲۳ مورد مثبت و ۱۶۸۰ نمونه منفی بوده است.

وی با ذکر این مطلب که تا ظهر امروز سه‌شنبه، ۱۹ فروردین، ۸۱ مورد فوت قطعی بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان ثبت شده است، اضافه کرد: در حال حاضر ۹۴ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.

نیکبخت گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون ۷۴۸ نفر که مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس‌ از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha