نیروهای مردمی به کمک سیل‌زدگان بشتابند
کد خبر: 3881490
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

نیروهای مردمی به کمک سیل‌زدگان بشتابند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که مسئولان استان باید از استان‌های معین کمک بگیرند، گفت: از نیروهای مردمی و جوانان انقلابی انتظار می‌رود با هماهنگی ستاد بحران به کمک مردم سیل‌زده بشتابند.

امام جمعه و سیلبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلین احمدرضا شاهرخی، امام جمعه خرم‌آباد، شامگاه سه‌شنبه، ششم اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که لازم است مردم به هشدارها توجه کنند، گفت: تجربه سیل فروردین را داریم که امیدواریم تجربه مفیدی باشد و باعث شود خسارات کمتر شود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر گاز معمولان قطع است و مردم انتظار دارند مسئولان به مصوبات خود در ستادهای مدیریت بحران عمل کنند، بیان کرد: در دو روز گذشته ستاد بحران تشکیل و قرار شد سوخت به معمولان برسد، که امام جمعه معمولان گفته هنوز سوخت نرسیده‌ است؛ بنابراین از مسئولان تلاشگر انتظار می‌رود سوخت را به معمولان برسانند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که به‌دلیل درست نشدن دیواره بتنی مزار شهدای معمولان در بخش‌هایی احتمال ریزش دارند، بیان کرد: ساخت دیواره ساحلی مدتی است که تعطیل شده و پُل‌هایی که افتتاح شده‌اند در معرض آسیب هستند.

وی با اشاره به این‌که امام جمعه نورآباد اعلام نیاز برای چادر کرد، افزود: در برخی از خانه‌ها در نورآباد به اندازه نیم متر آب وارد شده و به نفربر برای انتقال مردم نیاز دارند.

شاهرخی با بیان این‌که امکانات شهرهای ما در حد معمولی است؛ لذا انتظار داریم مسئولان، مدیران و استاندار از استان‌های معین کمک بگیرند، تصریح کرد: در بیشتر شهرها، روستاهای دورافتاده داریم که راه‌های آن‌ها قطع شده است. انتظار می‌رود ستاد بحران تشکیل شود و با شدت و قوت بیشتری کارها دنبال شود، همچنین از نیروهای مردمی و جوانان انقلابی انتظار می‌رود با هماهنگی ستاد بحران به کمک مردم سیل‌زده بشتابند.

انتهای پیام
captcha