دعوت نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان از مردم برای حضور ‌در جهاد سیاسی
کد خبر: 3880213
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

دعوت نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان از مردم برای حضور ‌در جهاد سیاسی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پیامی از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان لرستان برای ‌حضور ‌در جهاد سیاسی انتخابات دعوت کرده است.

دعوت نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان از مردم برای حضور باشکوه در انتخاباتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی از مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان لرستان برای ‌حضور ‌در جهاد سیاسی انتخابات دعوت کرده است.

در این پیام آمده است: «سپاس و ستایش به درگاه الهی که با برپایی نظام جمهوری اسلامی  ملت ما را از نعمت انتخاب و انتخابات برخوردار نمود.

از آن‌جا که مجلس شورای اسلامی یکی‌از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و نقش مهمی در قانون‌گذاری، نظارت و تصمیم‌سازی‌های مهم دارد و در صورت برخورداری از ترکیبی متدین، انقلابی، شجاع، حامی محرومین، به دور از اشرافی‌گری و دنیاطلبی همراه با تدبیر و برنامه، دانایی و توانایی، می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات مردم و جامعه باشد.

اینجانب از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن‌شناس و انقلابی استان لرستان دعوت می‌نمایم که در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز دوم اسفند حضور پُر از شور و شعور خویش را به نمایش بگذارند و در سرنوشت خویش، جامعه و میهن اسلامی مشارکت همه‌جانبه نمایند. بدیهی است چنین مشارکتی با قصد قربت، موجب رضایت حضرت ولی‌عصر(عج) خشنودی روح مطهر امام راحل و شهیدان سرافراز و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری خواهد بود.

نتیجه انتخابات هرچه باشد موفقیت و سرافرازی ملت ایران و برگ زرین دیگری به کارنامه پُرافتخار و درخشان استان ولایت‌مدار و انقلابی لرستان رقم خواهد خورد».

انتهای پیام
captcha