بازسازی موقوفه مرحوم عاقل در خرم‌آباد
کد خبر: 3878317
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

بازسازی موقوفه مرحوم عاقل در خرم‌آباد

عملیات بازسازی نانوایی موقوفه مرحوم عاقل طی مراسمی در خرم‌آباد آغاز شد.

بازسازی پروژه نانوایی موقوفه مرحوم عاقل خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، پروژه بازسازی نانوایی موقوفه مرحوم عاقل شهرستان خرم‌آباد، سه‌شنبه، 22 بهمن طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، مدیر اوقاف و امور خیریه خرم‌آباد و جمعی از مسئولین ستادی، افتتاح شد.

مسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان در این مراسم، گفت: با توجه به تخریب بخش عمده‌ای از موقوفه نانوایی مرحوم عاقل و غیرقابل بهره‌برداری بودن این موقوفه، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و عملیات بازسازی این موقوفه با همت مدیریت و همکاران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم‌آباد و زیر نظر دفتر فنی این معاونت، آغاز شد.

وی افزود: این پروژه در راستای احیای موقوفات و رقبات عرصه و اعیان وقف، شامل بازسازی کامل تنور نانوایی سنگکی سنتی، سرویس بهداشتی و حمام، موزاییک کف و سرامیک بدنه و سفیدکاری با اعتباری بالغ‌بر۵۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی، طی مدت کمتر از سه ماه اجرا شد.

رضایی‌پور اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه، ضمن خدمات‌دهی عمومی و ایجاد عواید برای موقوفه در جهت اجرای نیت واقف خیر اندیش، سه نفر به‌صورت مستقیم، مشغول به کار شدند.

انتهای پیام
captcha