هفتمین غرفه «ممانعت از جنگ با خدا» در راهپیمایی 22 بهمن برپا می‌شود
کد خبر: 3877966
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

هفتمین غرفه «ممانعت از جنگ با خدا» در راهپیمایی 22 بهمن برپا می‌شود

امسال هفتمین سالی هست که نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا، غرفه خود را در راهپیمایی 22 بهمن سراسر کشور برپا می‌کند.

غرفه ممانعت از جنگ با خدا

به گزارش ایکنا، امسال استقبال بیشتری برای برگزاری این غرفه شده و ۷۱ شهر در ۲۹ استان پای کار آمده‌اند تا فردا 22 بهمن 98 غرفه ممانعت از ربا را برگزار کنند.

در غرفه شهر قم به طور رسمی در پی سه نامه از طرف نهضت مردمی ممانعت از جنگ با خدا، از مراجع عظام آقایان آیات عظام نوری‌همدانی، جوادی‌آملی و مکارم‌شیرازی برای حضور در این غرفه دعوت به عمل آمده است.

شهرهای تهران، اراک، تبریز، اصفهان، ورامین، بهارستان، ارومیه، سیرجان، مشهد، قم، رشت، الشتر، ازنا، بیرجند، اردبیل، طبس، بابل، شهرکرد، خرم‌آباد، کرمان، بجنورد، میبد، کاشان، بوشهر، بهارستان، پیشوا، چایپاره، دامغان، خلخال، مشکین‌دشت البرز، همدان، گچساران، یزد، زاهدان، گیلانغرب، میناب، گرو، گرمی، شهریار، سوق، چابهار، کره‌ای، شهر قدس، مرند، زرند، گناباد، آبادان، گنبد کاووس، شیراز، دزفول، علی آبادکتول، نیشابور، سامان، هنزاء، لردگان، اهواز، کرج، اسلامشهر و محمودآباد از جمله شهرهایی هستند که فردا غرفه ممانعت از جنگ با خدا در آن‌ها دایر می‌شود.

غرفه‌های نهضت مردمی ممانعت از رباخواری به عنوان جنگ با خدا در شهر تهران، در چهارراه ولیعصر، تقاطع نواب و میدان فردوسی برپا خواهد شد.

در راهپیمایی 22 بهمن امسال، به طور جدی نقد‌ها و گفتمان‌های مردمی پیرامون خلق پول بانکی که طبق نظر آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی، اکل مال به باطل هست و طرح جدید بانکداری مطرح خواهد شد.

براساس این گزارش، تقریباً از تمام نمایندگان مجلس تهران و برخی دولتی‌ها، کارشناس‌‌ها و بعضاً سلبریتی‌ها دعوت به عمل آمده تا در این غرفه حضور پیدا کنند و تلاش بر این است تا مبارزه با ربا تبدیل به یک گفتمان عمومی بشود.

یادآور می‌شود شعار امسال هم «پیش به سوی انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی با پشتوانه  مردمی» است.

انتهای پیام
captcha