مهمترین رسالت مؤسسات قرآنی، تبیین مبانی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3877871
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ:

مهمترین رسالت مؤسسات قرآنی، تبیین مبانی انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: سازمان دارالقرآن الکریم به منظور اجرای برنامه‌های دهه فجر در مؤسسات و خانه‌های قرآنی، حمایت‌های محتوایی و زیرساختی را برای آنان در نظر گرفته است.

حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌وگو با ایکنا در پاسخ به این سوال که سازمان دارالقرآن الکریم برای همکاری مؤسسات قرآنی در اجرای برنامه‌های دهه فجر، چه تدابیری اتخاذ کرده است، گفت: مؤسسات قرآنی در برگزاری و اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی همواره پیشتاز و خودجوش هستند.
وی بیان کرد: یکی از نکات مثبت و مهم مؤسسات و مراکز قرآنی کشور، حرکت آنان در مسیر و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. بنابراین مؤسسات قرآنی در کنار مجموعه فعالیت و برنامه‌هایی که به مناسبت این ایام در مؤسسه در نظر گرفته شده، برنامه‌هایی را نیز برای بزرگداشت انقلاب اسلامی و تبیین مبانی انقلاب امامین انقلاب اسلامی و ایجاد مراکز معرفتی برای تبیین بیانیات مقام معظم رهبری، امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هم برای خود تعریف کرده‌اند.
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در پایان درباره حمایت‌های سازمان دارالقرآن الکریم از فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن تصریح کرد: سازمان دارالقرآن الکریم به منظور حضور پر رنگ مؤسسات قرآنی و اجرای فعالیت‌های آنان در ایام دهه فجر، حمایت و پشتیبانی محتوایی و زیرساختی از آنان در نظر گرفته است و انتظار می‌رود با قدرت و قوت فعالیت‌هایی را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha