شادی سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از برگزاری نهمین جشنواره مد و لباس فجر
کد خبر: 3877858
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

شادی سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از برگزاری نهمین جشنواره مد و لباس فجر

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر از اختصاص هزینه برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین دوره این جشنواره به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سیده مرضیه شفاپور، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا؛ از اختصاص هزینه برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره مد و لباس فجر به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برخلاف سال‌های گذشته مراسم افتتاحیه جشنواره مد و لباس فجر به صورت ساده و با بریدن روبان در بوستان گفت‌و‌گو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فعالان عرصه پوشاک و مد و لباس کشور در تمام حوادث و بلایای طبیعی در کنار آسیب‌دیدگان حوادث بوده و جزو اصنافی هستند که حمایت‌های مالی خود را به مناطق آسیب‌دیده ارسال می‌کنند؛ با تکیه بر همین روحیه نوع‌دوستی هنرمندان و تولید‌کنندگان عرصه پوشاک کشور، تصمیم گرفتیم مراسم افتتاحیه جشنواره مد و لباس فجر امسال را به صورت ساده برگزار و هزینه این مراسم را به هموطنانمان در سیستان و بلوچستان تقدیم کنیم.

همچنین، مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره مد و لباس فجر، ساعت 14 فردا پنج‌شنبه، 24 بهمن ماه، در بوستان گفت‌و‌گو برگزار و فعالیت‌های این جشنواره در این بوستان و 13 استان کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha