جشن عمامه‌گذاری طلاب لرستانی برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3873151
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

جشن عمامه‌گذاری طلاب لرستانی برگزار می‏‌شود

گروه فرهنگی ــ هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) جشن عمامه‌گذاری ۵۰ نفر از طلاب حوزه علمیه لرستان برگزار می‏‌شود.

لبه گزارش ایکنا از لرستان، هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و گرامی‌داشت سالگرد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن عمامه‌گذاری 50 نفر از طلاب حوزه علمیه لرستان برگزار می‏‌شود.

حجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در این رابطه به خبرنگاران، گفت: در حال حاضر مصاحبه شفاهی طلاب متقاضی تلبس در حال برگزاری است و طلاب پس‌ از موفقیت در مصاحبه شفاهی و شرکت در کارگاه تلبس، معمم می‌شوند.

وی قرائت صحیح اذکار نماز، قرائت ادعیه، قرائت قرآن، تجوید، آشنایی با تفسیر و احادیث و تسلط بر بیان احکام شرعی و ... را از سرفصل‌های مصاحبه تلبس طلاب برشمرد‌.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان آگاهی از مسائل اخلاقی و اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و برخورداری از شئونات تبلیغ را از دیگر محورهای مصاحبه شفاهی و کارگاه تلبس عنوان کرد.

حجت‌الاسلام پیرمحمدی اظهار کرد: پس‌ از اتمام مصاحبه و برگزاری کارگاه تلبس زیر نظر اساتید مجرب، طلاب در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) معمم خواهند شد.

انتهای پیام
captcha