قاری‌ای که اخلاق را فدای دریافت رتبه نکرد
کد خبر: 3866525
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
شرکت‌کننده چهاردهمین دوره جشنواره مجلسی/

قاری‌ای که اخلاق را فدای دریافت رتبه نکرد

گروه مسابقات ــ یکی از راه‌یافتگان به مرحله کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی در یک حرکت اخلاقی، خواستار تغییر در قرعه‌اش و انتخاب شهرستانی دیگر برای حضورش در این مرحله شد.

به گزارش ایکنا؛ «حسین بیات»، یکی از راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با ارسال پیامی به دبیر جشنواره درخواست کرد تا به دلیل اینکه طی قرعه‌کشی انجام شده در این مرحله قرعه وی به شهرستان محل سکونتش افتاده است، شهرستان محل رقابت وی در مرحله کشوری جشنواره تغییر کند.

در بخشی از پیام این قاری قرآن آمده است: «... هنگام قرعه‌کشی، اینجانب در گروه سوم افتاده‌ام و قاریان گروه سوم باید در اسلامشهر به تلاوت قرآن بپردازند. از آنجا که محل سکونت اینجانب اسلامشهر است و حدود 30 سال در این شهر ساکن هستم، لذا از جناب‌عالی تقاضا دارم جهت برقراری عدالت و اینکه قاریان قرآن این مرحله از استان‌های مختلف هستند و هیچ قاری قرآنی در این مرحله در شهر خود تلاوت نمی‌کند، قرعه اینجانب را جابه‌جا کنید... تا حقی از دوستان و دیگر قاریان ضایع نشود».

قاری‌ای که تخلق به قرآن را فدای دریافت رتبه نکرد

این پیام با استقبال فراوان مسئولان برگزاری جشنواره روبه‌رو شده، به طوری که بنا بر اعلام ایشان، در مرحله فینال فینالیست‌های جشنواره که قرار است با عنوان «فجر تلاوت» در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود، از حسین بیات با عنوان مرد اخلاق جشنواره تجلیل شود.

انتهای پیام
captcha