ثبت دو هزار و 507 موکب در کشور
کد خبر: 3866468
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
نامجو خبر داد:

ثبت دو هزار و 507 موکب در کشور

گروه اجتماعی ـ جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه این ستاد درصدد ساماندهی منسجم و دقیق موکب‌ها است، اظهار کرد: تاکنون دو هزار و 507 موکب در کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مجید نامجو، جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، روز گذشته سوم دی‌ماه در گردهمایی خادمان و فعالان مردمی اربعین حسینی استان که در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: مأموریت اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام فعالیت‌های عمرانی در بقاع متبرکه عراق است.

وی با اشاره به تکمیل پروژه بزرگ ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشراف، افزود: این ستاد در شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین فعالیت‌های عمرانی حرم شریف ائمه را بر عهده دارد.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه این ستاد درصدد ساماندهی منسجم و دقیق موکب ها است، اظهار کرد: تاکنون دو هزار و 507 موکب در کشور به ثبت رسیده است.

نامجو تصریح کرد: اگر موکب ها به درستی ساماندهی و بهره‌برداری شوند می‌توانند در موضوعات مختلفی که جمهوری اسلامی در درون و بیرون به آن‌ها نیازمند است نقش ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون کشور عراق در شرایط خاصی امنیتی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: امید است مردم عراق از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه شوند و اجازه ندهند دشمنان در اداره کشورشان دخالت کنند.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه دشمنان همواره توطئه‌های بسیاری برای نابودی مسلمانان و برهم زدن اتحاد میان ایران و عراق دارند، اضافه کرد: تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان آگاهی بخشی درست به مردم عراق است.

نامجو با تأکید بر اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان فعالیت‌های خود در عراق را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک هزار نفر از ایران در حال بازسازی بقاع متبرکه در عراق هستند.

انتهای پیام
captcha